Vlastní e-shop nebo jiný byznys?

Když jsem se rozhodoval v jakém oboru na internetu podnikat, bylo mi to vlastně jedno. Chtěl jsem si udělat vlastní internetový obchod a svoje zkušenosti z internetového marketingu vyzkoušet na vlastní kůži.

Potřeboval jsem kvalitního dodavatele zboží, ideálně, aby byl co nejblíž mému místu podnikání. Ideálně tak, abych nemusel nic nakupovat, vyrábět a držet sklady. Proto, když přišla nabídka prodeje sedacích vaků od mého klienta, tak jsem neváhal a pustil jsem se výroby shopu.

Rozhodoval jsem se, zda použiji vlastní řešení nebo půjdu do úplně něčeho nového. Nechtěl jsem žádné pronajaté řešení a moji volbu vyhrál WordPress s kombinací Woocommerce.

Když jsem se zamyslel čím se můžu odlišit od konkurence, tak jsem moc možností neměl. Jedinou možností byl obsah. Ze svojí praxe vím, že český uživatel internetu nakupuje podle toho, jak „to“ vypadá, tak jsem moc neřešil texty. Věděl jsem, že v nabídce budu mít 6 sedacích vaků v 17 barvách. Napsat 102 originálních popisků byl nesmysl, tak jsem napsal 6 textů, ke každému vaku jeden, a jen jsem měnil barvu v textu. Žádná věda.

ČTĚTE TAKÉ:  Rejoice balík do ruky. Takhle by to mělo vypadat.

Fotografie prodávají

Na co jsem vsázel, bylo mít profesionální fotografie. Proto jsem se obrátil na Hynka Opatřila. Znal jsem ho z Second Life a věděl jsem, že fotí. Proto můj požadavek zněl: Potřebuji profesionální fotografie z ateliéru na bílém pozadí a k tomu nějakou pěknou slečnu. Sedací vaky dodám. Slovo dalo slovo a do týdne se Hynek ozval, že má termín v ateliéru i krásnou slečnu. Do 7 dnů jsem měl sdílenou složku, ve které bylo přes 60 fotografií. Jediný problém byl, že jsem nevěděl, kterou použít 🙂

Byl jsem až udiven jak všechno klapalo, prostě skvělá spolupráce a profesionální přístup byl úspěchem pro start mého internetového obchodu. Během prvních 4 měsíců jsem prodal sedací vaky za 1,2 milionu a jediné na co jsem vsadil, bylo mít originální a profesionální fotografie.
Tímto bych chtěl Hynkovi moc poděkovat, i když mu jako konzultantovi specializujícímu se na optimalizaci pro vyhledávače moc radost neudělám 🙂

ČTĚTE TAKÉ:  Proč majitel webových stránek nesmí tvořit jejich design?

Jak správně řešit balíky pro zákazníka internetového obchodu?

Podělte se v komentářích, jak to děláte vy? Co Vám dává smysl?

Líbil se Vám článek? Poprosím o sdílení. Děkuji.

 

Hynek Opatřil

Sdílet na Pinterestu